Search Tools

Wednesday, June 19, 2013

How to get more life on CANDY CRUSH SAGA GAME (simple step)

CANDY CRUSH SAGA


assalamualaikum semua, dan selamat sejahtera jugak, ok lah ni reply kepada kengkawan yang request untuk formula nih...ok dekat sini aku nak share satu topik yg dah jadi satu penyakit ni,
Orang pakat gila dengan permainan game ni CANDY CRUSH SAGA.... adoi la aku pun x tau, *termasuk diri tatkala x dak benda nak buat, ni semua pengaruh dari bini aku la ni...haishhhhh... aku pun x paham,hehehehe,

aku nak share dengan hampa semua ni macam mana nak HACK game candy crush ni dengan cara jujur, x perlu tools tambahan, x payah usik root folder, kalau hampa dah tau ok la aku x payah ceqita dekat hampa semua dah, aku.
semua nya yang aku nak ceqita ni berkenaan dengan MASA @ TARIKH saja, x payah nak tggu sampai nyawa penuh balik dah, kadang2 kita bara @ hangin bhai nak tggu life@ nyawa kita penuh balik...susah derrr...hehehe..

Nyawa Sebelum Buat APA2...

x payah internet connection pun x pa klau hampa main guna tablet @ handphone yg sgt smart tu, ok lah, kalau hampa dah habis dah nyawa untuk permainan tu, just go out dari game tu, pergi ke setting phone (yg ada gmbaq spana @ skru @ lebih senang yg tulis setting tu) ok pergi pada tetapan masa dan tarikh , then hampa tukaq tarikh pada talipon hampa, bubuh la tarikh 2020 sekalipun, x kisah, asalkan jagan bubuh tarikh yang semalam dan sesemalam, mksudnya tarikh yang kehadapan,

ok paham dak yang di atas tu, lepas tu pergi dekat application CANDY CRUSH yg ada dalam tablet @ handphone hampa balik, RUN @ buka mcm biasa, tgk nyawa DAH FULL BALIK....Klau rajin keluaq la balik ubah balik tarikh pada tarikh yang asal. OK KA???

Perhatikan Tarikh

Dan ulang la benda yg sama kalau dh habih nyawa, OK KA??? hehehehe.....refer la gambar yang d attach kalau nak tgk lebih lanjut, ok kalau untuk PC @ laptop pun buat la qeja yang sama jugak OK KA??
OK sedikit penghargaan silalah like NOTE ni... Terima kasih DAN MULAKAN DENGAN SABAR.... hehehehe...Good luck guys, dan yang paling penting x payah nak tunggu lama2, dan x perlu kita nak keluaq duit beli nyawa... silalah share kalau rasa info ni berguna... THANKS dan wassalam,


Nyawa Selepas Tukar Tarikh, Its Back to Normal

1 comments:

Omprakash Sonwani said...

nice

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Brought To You By ۞ Z.O.F.P.A.N ۞
Design by ۞ Z.O.F.P.A.N ۞ | Bloggerized by ۞ Z.O.F.P.A.N ۞ - Premium Blogger Themes | Best Web Host